با ما تماس بگیرید زیبایی و تقویتی - کلینیک همسا

خدمات زیبایی  زیبایی     کلینیک همسا

علت ریزش مو بعد از کاشت

مزو تراپی سر و ابرو

مزوتراپی یک روش نوین برای تقویت مو و رفع مشکل ریزش است. هر یک از کوکتل های مزوتراپی شامل ویتامین ها و املاح مفید است که بسته به شرایط فرد در جلساتی با فاصله زمانی چند هفته به سطح سر یا ابرو تزریق می شود. در هنگام مزوتراپی توجه به برند و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است.
بوتاکس کلینیک همسا

بوتاکس

تزریق بوتاکس از روش های کم تهاجم برای جوانسازی پوست است که برای محو کردن خطوط و چروک های قسمت های مختلف صورت انجام میشود این روش کاملا ایمن و بی خطر است و سبب می شود که کشش و انقباضی در قسمت های تزریق شده صورت نگیرد و چین و چروک های موجود بر روی پوست از بین بروند.
بلفارو پلاستی کلینیک همسا

                           بلفارو پلاستی 

بلفاروپلاستی همان جراحی پلاستیک پلک است که برای زیبا سازی بیشتر ظاهر چشم ها انجام می شود و موجب بهبود ظاهر پلک های بالا یا پایین خواهد شد. جراحی پلک می تواند افتادگی پوست پلک، نمای پف آلود و همچنین ناهمواری های ناشی از برجستگی اضافه پوست را رفع کند.

تزریق چربی کلینیک همسا

تزریق چربی

تزریق چربی یکی از روش‌های نوین در علم پزشکی است که موجب می‌شود تا افرادی که به هرعلت از قبیل سانحه یا کهولت سن، زیبایی و نشاط جوانی خود را از دست داده‌اند، بتوانند نسبت به صاف کردن چین‌وچروک‌ها اقدام کنند. در این روش از بافت‌های چربی بدن فرد برای فرم‌دهی صورت و بدن استفاده می‌شود و در نتیجه چربی تزریق شده به ناحیه مورد نظر کاملا سازگاز با بدن بیمار بوده و تقریبا می‌توان گفت هیچ عارضه جانبی را با خود به همراه ندارد و مهم‌تر از همه دارای ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به سایر محصولات تزریقی است.
رفع خال و ضایعات کلینیک همسا

کوتر ضایعات پوستی و خال

از دید بسیاری از افراد، یکی از مشکلات پوستی وجود خال روی سطح پوست است. هنگام ایجاد تغییر رنگ روی سطح پوست و تشکیل ضایعه‌ای به رنگ قهوه‌ای، قهوه‌ای تیره یا مشکی، ضایعه‌ای به نام خال بوجود می‌آید. معمولاً خال‌ها خوش‌خیم هستند وعارضه‌ای در پی ندارند؛ البته خال‌های مشکوک که با تغییر سریع و کاملاً مشخص در اندازه، شکل و رنگ خود باعث ایجاد بزرگی و ناهمگنی خال می‌شوند، بهتر است با جراحی موضعی برداشته و نمونه را مورد بررسی و آزمایش قرار داد.
میکرو میدیلینگ کلینیک همسا

میکرو نیلدینگ

داشتن پوستی شاداب و زیبا و جوان از خواسته هایی است که هیچ ارتباطی به سن و سال و زن و مرد ندارد و تمامی افراد دوست دارند پوستی زیبا و سالم و بدون خط و لکه و هیچ چیز دیگری باشند. میکرونیدلینگ میتواند جای انواع جوش، بخیه، زخم، ترک های پوستی، لکه و سایر موارد را از روی تمامی قسمت های بدم مثل صورت، اطراف چشم، گردن و غبغب و دیگر نواحی را کاملا محو کند
بوتاکس کلینیک همسا

انواع تزریق پوست

پرکننده های پوستی یا فیلرها موادی مانند ژل هستند که برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت، چین و چروک های نرم سطحی یا عمیق در زیر پوست تزریق می شوند. این روش درمانی محبوب کلاژن سازی یا تقویت جوان سازی چهره می تواند روشی مقرون به صرفه برای جوان تر به نظر رسیدن بدون جراحی یا خرابی باشد.
طب سوزنی کلینیک همسا

طب سوزنی

طب سوزنی یک روش درمانی سنتی چینی است که قدمت آن به هزاران سال پیش بر می گردد. در این روش سوزن های جامد و باریکی در نقاط خاصی از بدن وارد می شود تا موجب بهبود سلامتی فرد و درمان بیماری شود. این روش، به تنهایی و یا همراه با سایر روش های درمانی معمول، تقریبا برای درمان همه ی انواع بیماری ها کاربرد دارد.
ابدومینوپلاستی کلینیک همسا

ابدومینوپلاستی

داشتن فرم بدنی متناسب، شکمی صاف با پوستی محکم خواسته ی هر فردی است که به زیبایی و تناسب اندام خود اهمیت می دهد. امروزه با پیشرفت روش های کلینیکی نوین این هدف به راحتی قابل دستیابی است. یکی از راه های از بین بردن چاقی موضعی در ناحیه ی شکم، جراحی ابدومینوپلاستی است.
ماموپلاستی کلینیک همسا

ماموپلاستی

عمل جراحی زیبایی ماموپلاستی که گاها با عنوان عمل جراحی کاهش حجم سینه نیز شناخته می شود یکی از روش های متداولی است که امروز برای حذف چربی های زائد ناحیه سینه، بافت ها و پوست های اضافی سینه استفاده می شود و باعث می گردد تا دیگر مشکلاتی از جمله افتادگی حس نشده و تمامی این موارد رفع شود
لیپوماتیک کلینیک همسا

لیپوماتیک 

یکی از جدیدترین انواع پیکرتراشی و از روش های نوین لیپوساکشن به شمار می آید. در روش ليپوماتيك بسیاری از محدودیت ها و عوارض روش های قبلی از بین رفته و نتایج بسیار بهتری ایجاد می کند. در این نوع از لیپوساکشن از کانولای لرزشی و مرتعش استفاده می شود که پس از هدایت به زیر پوست، نوسان و لرزش خود را در محورهای عمودی و افقی و در تمام جهات منتشر می کند.این ویژگی باعث می شود تا سلولهای چربی تخریب شده و به صورت مایع از محل خارج شود. از مزیت های مهم روش ليپوماتيك می توان به صاف و یکدست شدن پوست بعد از عمل، تخلیه مقدار بیشتر چربی و عوارض کمتر اشاره کرد.
تزریق چربی کلینیک همسا

ترانسفر به باسن

ترانسفر به باسن یا تزریق چربی به باسن یکی از جذاب ترین روش های جراحی پلاستیک است که از آن طریق چربی از قسمتی از بدن، معمولاً از شکم و پهلو برداشته شده و سپس به باسن تزریق می شود. افرادی که تحت این عمل جراحی قرار می گیرند معمولاً از نتیجه راضی هستند زیرا از چربی هایی که بصورت ناخواسته در قسمتی از بدن هستند کاسته شده و در قسمت دلخواه بصورت کاملاً طبیعی افزایش می یابد.
ماموپلاستی کلینیک همسا

پروتز سینه

بسیاری از خانم ها برای دستیابی به فرم و اندازه سینه مورد نظرشان، اقدام به جراحی پروتز سینه می کنند. این جراحی با قرار دادن پروتز پشت بافت طبیعی پستان خانم ها انجام می شود. پروتزها کیسه هایی به شکل پستان هستند که با ژل سیلیکون یا سرم نمکی پر شده اند. آن ها برای بهبود ظاهر پستان، در بالای عضله اصلی قفسه سینه یا در زیر آن قرار می گیرند.
لیفت شقسقه کلینیک همسا

لیفت شقیقه

لیفت شقیقه یا بالا کشیدن چشم راهکاری بسیار خوب برای از بین بردن چروک های ایجاد شده در اطراف چشم است، علت ایجاد این افتادگی در کناره های چشم و شقیقه، بالا رفتن سن است، زیرا در این حالت چربی های زیر پوست کمتر می شوند و پوست دیگر مثل قبل حالت ارتجاعی ندارد و به مرور زمان شل می شود. نام دیگر کشیدن پوست شقیقه، لیفت تمپورال است که یک نوع جراحی ساده و غیر تهاجمی محسوب می شود
فول فیس کلینیک همسا

لیفت فول فیس

مسائلی مثل کهولت سن، استعمال دخانیات یا قرار داشتن در معرض اشعه خورشید باعث پیری و افتادگی پوست صورت می‌شود. در این شرایط با کشیدن پوست یا اصطلاحا فیس لیفت صورت می‌توانیم نشاط را به چهره خود برگردانیم. به عبارت دیگر فیس لیفت صورت برابر است با: برگرداندن حالت ارتجاعی به پوست صورت با استفاده از روش‌های پزشکی. در فیس لیفت صورت (rhytidectomy) معمولا پوست‌های اضافی صورت حذف شده و لایه‌های جوان‌تر که در زیر قرار دارند بالاتر می‌آیند. این عمل معمولا برای جوان‌سازی ناحیه گونه و خط فک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اسلیو معده کلینیک همسا

اسلیو معده

جراح لاغری برای اینکه بتواند شخص چاق را از اضافه وزن شدید نجات دهد، دو کار اصلی را در قالب عمل جراحی لاغری انجام میدهد. یا حجم معده بیمار را کم میکند تا نتواند زیاد غذا بخورد، و یا اینکه مسیر جذب مواد غذایی را به شدت کاهش داده تا هرچیزی که بیمار میخورد جذب نشود. عمل جراحی اسلیو معده یکی از همین روش های جراحی است که به منظور درمان چاقی و بهبود بیماری های مرتبط با چاقی انجام می شود
تزریق چربی به دست کلینیک همسا

تزریق چربی به دست

در تزریق چربی از چربی فرآوری و جدا شده که از بدن خود فرد گرفته می شود برای کانتور و حجم دهی بهتر دست ها استفاده می شود. معمولا دست ها طی افزایش سن حجم خود را از دست داده و ظاهر استخوانی و چروکیده می گیرند. در این روش سلولهای چربی را با لیپوساکشن از محل مورد نظر بیمار مثل باسن، ران ها و پهلو ها می گیرند و آن ها را از سلولهای دیگر جدا و خالص سازی می کنند و سپس توسط سوزنی متصل به سرنگ به نواحی کم حجم یا چروک های دست تزریق می نمایند.
عمل رینو پلاستی کلینیک همسا

رینو پلاستی

رینوپلاستی اساساً یک عمل جراحی برای تغییر ساختاری بینی است، که می‌تواند برای بهبود عملکرد یا زیبایی بینی انجام شود. رینوپلاستی برای بهبود عملکرد بینی که به آن ترمیم مجرای بینی هم گفته می‌شود، عبارت است از صاف کردن غضروف و استخوان تقسیم کننده داخل بینی (تیغه) جهت بهبود تنفس و رفع گرفتگی بینی و همچنین صاف کردن دیواره‌های کناری بینی. رینوپلاستی زیبایی هم عبارت است از تغییر ساختمان بیرونی بینی برای بهبود تعادل و ظاهر چهره
بای پس معده کلینیک همسا

بای پس

طی این عمل یک جراح لاغری مسیر عبور مواد غذایی از مری به روده را تغییر داده و کوتاه می کند. به همین دلیل به این روش بای پس (میانبر) گفته می شود. در واقع جراح کاری می کند حجم معده کاهش یابد و غذای خورده شده بدون اینکه تمام حجم معده را اشغال یا طی کند وارد روده شود. این عمل نه تنها باعث سیری زودرس می شود که اغلب مواد غذایی اضافی خورده شده مستقیما وارد روده شده و آماده دفع شوند.

آخرین مقالات

اصلاح ریش بعد از کاشت

اصلاح ریش بعد از کاشت

اصلاح ریش بعد از کاشت اصلاح ریش پس از کاشت می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهر طبیعی‌تری داشته باشید و نتیجهٔ بهتری از کاشت

ادامه مطلب »
کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روش FUT   کاشت ابرو به روش FUT (Follicular Unit Transplantation) نوعی روش پیشرفته است که در آن بصورت یک عمل جراحی،

ادامه مطلب »

برای دیدن نمونه کار های بیشتر به پیج ما سر بزنید

برای دیدن نمونه کار های بیشتر به پیج ما سر بزنید .

کلیک کنید